Klacht POSTNL: Trackcode werkt niet

Jduinkerk

Beste..,

Mijn pakket heeft al sinds 19 mei de status: shipped by air. ik neem aan dat het al is aangekomen in Nederland. Ik was van plan om mijn pakket te traceren maar dat was niet mogelijk omdat ik een buitenlands nummer heb. Is mijn nummer al omgezet in een Nederlands S3 nummer? Op de site staat dat je contact met je verkoper moet leggen, dat heb ik gedaan en hij zei dat het pakket al in Nederland moet zijn.
Op internet las ik dat chinese pakketen altijd op een afhaal punt komen te liggen alleen dat er geen bericht over word verstuurd. Ik vind het erg slecht dat ik nu al 11 dagen aan het wachten ben voordat ik mijn pakket kan volgen. misschien ligt het namelijk al op een ophaalpunt en daar blijft het maar 14 dagen.

Graag wil ik een Tracking nummer wat ik wel kan volgen, of als het pakket al bij een ophaal punt ligt wil ik daar graag vanaf weten.

Geachte mevrouw Duinkerk,

Uit uw bericht begrijp ik dat u al enige tijd wacht op uw bestelling uit het buitenland.
    Pakketten uit China worden inderdaad direct naar een afhaallocatie gebracht, dit is een keuze van de afzender. Wel is het zo dat u een bericht hoort te krijgen zodra het pakket op de afhaallocatie ligt.
    De Nederlandse barcode van uw zending is 3SRETA1741509 en deze ligt inmiddels klaar op de afhaallocatie. Dit is in uw geval Drogisterij de Bruin aan de Vrijheidslaan. Daar is het pakket op 1 juni aangekomen dus u heeft tot 15 juni om het pakket af te halen.

Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl/klantenservice

Mieke