Klacht POSTNL: Tracken van pakketen zonder postcode

Klachtnummer
# 265011
Gebruiker
nilshaberkamp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb twee retourzendingen (pakketen), in Nederland, met een retourlabel van het bedrijf, naar PostNL gebracht, maar op het bewijsje dat ik heb ontvangen van PostNL staat alleen maar de barcodes, geen postcodes, geen adressen, verder helemaal niets. Hoe kan ik dit pakket tracken als ik geen postcode heb????

De oplossing


Ik wil graag weten hoe een pakket zonder postcode kan tracken en ik wil graag weten of de pakketen afgeleverd zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Haberkamp,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat u twee zendingen retour heeft gestuurd. U heeft op het verzendbewijs echter geen adressen staan zodat u beide zendingen niet heeft kunnen volgen. Ik begrijp dat dit erg onhandig is en wil u namens PostNL mijn excuses hiervoor aanbieden. Graag informeer ik u hierover.

    Volgens mijn gegevens is zending 3STYBB0007294 op 12 juni afgeleverd bij de ontvanger. Zending 3SEAGK011468829 zou op 10 juni zijn aangekomen.

    Doorgaans hoort het adres wel op het verzendbewijs te staan. Omdat dit bij u niet is gebeurd, heb ik een melding aangemaakt zodat dit met de betreffende locatie besproken kan worden om eventueel herhaling te voorkomen.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen