Klacht POSTNL: Tracken van pakketen zonder postcode

nilshaberkamp

Ik heb twee retourzendingen (pakketen), in Nederland, met een retourlabel van het bedrijf, naar PostNL gebracht, maar op het bewijsje dat ik heb ontvangen van PostNL staat alleen maar de barcodes, geen postcodes, geen adressen, verder helemaal niets. Hoe kan ik dit pakket tracken als ik geen postcode heb????

Ik wil graag weten hoe een pakket zonder postcode kan tracken en ik wil graag weten of de pakketen afgeleverd zijn.

Geachte heer, mevrouw Haberkamp,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat u twee zendingen retour heeft gestuurd. U heeft op het verzendbewijs echter geen adressen staan zodat u beide zendingen niet heeft kunnen volgen. Ik begrijp dat dit erg onhandig is en wil u namens PostNL mijn excuses hiervoor aanbieden. Graag informeer ik u hierover.

Volgens mijn gegevens is zending 3STYBB0007294 op 12 juni afgeleverd bij de ontvanger. Zending 3SEAGK011468829 zou op 10 juni zijn aangekomen.

Doorgaans hoort het adres wel op het verzendbewijs te staan. Omdat dit bij u niet is gebeurd, heb ik een melding aangemaakt zodat dit met de betreffende locatie besproken kan worden om eventueel herhaling te voorkomen.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL