Klacht POSTNL: Tracking app werkt niet

Klachtnummer
# 369847
Gebruiker
marcelle1983
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De internationale tracking QR code werkt niet. Ik kan het aangetekende pakket niet traceren en deze zou inmiddels al in China aangekomen moeten zijn.
Het maakt niet uit op welke manier ik de gegevens invul handmatig of met de scanner. Telkens krijg ik het bericht geen pakket.
Ik heb extra betaald om het pakket te kunnen volgen en zeker te weten dat het aankomt en dan werkt het vervolgens niet.

Gewenste oplossing

Dat ik mijn pakket kan volgen en vinden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat u uw zending niet kunt traceren. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de zending op 6 juni in China is aangekomen. De zending ligt daar nu bij de douane en zal hopelijk snel worden vrijgegeven. Er is om extra informatie gevraagd aan de geadresseerde. De geadresseerde kan het beste contact opnemen met de Chinese post organisatie. Dan kan de zending worden vrijgegeven en worden bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen