Klacht POSTNL: Tracking app werkt niet

marcelle1983

De internationale tracking QR code werkt niet. Ik kan het aangetekende pakket niet traceren en deze zou inmiddels al in China aangekomen moeten zijn.
Het maakt niet uit op welke manier ik de gegevens invul handmatig of met de scanner. Telkens krijg ik het bericht geen pakket.
Ik heb extra betaald om het pakket te kunnen volgen en zeker te weten dat het aankomt en dan werkt het vervolgens niet.

Dat ik mijn pakket kan volgen en vinden

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn dat u uw zending niet kunt traceren. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de zending op 6 juni in China is aangekomen. De zending ligt daar nu bij de douane en zal hopelijk snel worden vrijgegeven. Er is om extra informatie gevraagd aan de geadresseerde. De geadresseerde kan het beste contact opnemen met de Chinese post organisatie. Dan kan de zending worden vrijgegeven en worden bezorgd.