Opgelost door POSTNL: Tracking information, status of item: Addressee not available -Addressee advised to pick up the item

RachelT

Ik heb een pakketje uit de Verenigide Staten besteld. Deze is via USPS in Nederland aangekomen. In de status van het pakketje staat "Addressee not available - Addressee advised to pick up the item". Oorzaak is dat ik de verkeerde straatnaam heb gebruikt. Ik ben niet geinformeerd over dat ik mijn pakketje moet ophalen. Waar moet ik mijn pakketje ophalen? Bij Amsterdam International Mail Cent, Netherlands?

Pakketje ophalen op een ophaalpunt. Of naar het juiste adres sturen (voor het juiste adres kan PostNL mij mailen)

Tracking number van USPS: CJ529008110US
    Geachte heer/mevrouw Tucker,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen zending uit de Verenigde Staten.

Indien de afzender voor deze zending een onjuist adres heeft gebruikt, is het afhaalverzoek ook op dit onjuiste adres afgeleverd. U kunt uw zending sinds gisteren binnen veertien dagen afhalen op het postkantoor. Op jouw.postnl.nl en in de app kunt u met 3SPAMS8660398 het adres van uw afhaalkantoor opvragen.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over onze een van onze diensten, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Sven
    PostNL