Klacht POSTNL: Tracking no is bekend maar na 31/07 geen enkele beweging gezien

Pieter post

Ik kan mijn pakketje uit de VS niet traceren

Helpen zoeken

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht en wil ik dit toelichten.

Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt, komt er informatie tevoorschijn. Ik kan zien dat uw pakket in Nederland is aangekomen, maar er is nog geen adres aan gekoppeld. Ik adviseer u om deze site in de gaten te blijven houden. Mocht u uw pakket niet spoedig kunnen traceren, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender, die kan via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek laten instellen.