Klacht POSTNL: Tracking no is bekend maar na 31/07 geen enkele beweging gezien

Klachtnummer
# 382931
Gebruiker
Pieter post
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan mijn pakketje uit de VS niet traceren

De oplossing

Helpen zoeken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht en wil ik dit toelichten.

    Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt, komt er informatie tevoorschijn. Ik kan zien dat uw pakket in Nederland is aangekomen, maar er is nog geen adres aan gekoppeld. Ik adviseer u om deze site in de gaten te blijven houden. Mocht u uw pakket niet spoedig kunnen traceren, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender, die kan via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek laten instellen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen