Opgelost door POSTNL: Tracking nummer van royal mail werkt niet

content Opgelost
LeukeOehoe#305

Dit is de tweede keer dat ik een pakketje verwacht wat met Royal Mail uit het Verenigd Koninkrijk verzonden is.
Op de track & trace pagina van Royal Mail staat dat het pakket overhandigd is aan een ‘delivery partner’, in dit geval PostNL, maar als ik bij PostNL mijn trackingnummer invoer krijg ik te zien dat de zending niet is gevonden.
Waarom werkt mijn trackingnummer niet?

Hopelijk kan PostNL mij het bijbehorend Nederlands trackingnummer geven of regelen dat buitenlandse nummers herkend worden bij track&trace international.
Bedankt voor de snelle reactie en de uitleg, ik hoop dat ik het pakketje snel zal ontvangen.

Ik snap inderdaad dat u graag meer over deze zending wilt weten. Ik zie dat de zending op het moment bij de import afdeling ligt, maar daar nog niet verwerkt is. Daardoor kan u de zending op het moment nog niet terug vinden. Doordat er de laatste maanden extreem veel binnen is gekomen vanuit het buitenland hebben zij een flinke vertraging in de verwerking. Zij doen hun best om het zo snel mogelijk te verwerken, zodat u hopelijk ook snel uw zending kan ontvangen.