Opgelost door POSTNL: Tracking nummer van royal mail werkt niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 514452
Gebruiker
LeukeOehoe#305
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Dit is de tweede keer dat ik een pakketje verwacht wat met Royal Mail uit het Verenigd Koninkrijk verzonden is.
Op de track & trace pagina van Royal Mail staat dat het pakket overhandigd is aan een ‘delivery partner’, in dit geval PostNL, maar als ik bij PostNL mijn trackingnummer invoer krijg ik te zien dat de zending niet is gevonden.
Waarom werkt mijn trackingnummer niet?

Gewenste oplossing

Hopelijk kan PostNL mij het bijbehorend Nederlands trackingnummer geven of regelen dat buitenlandse nummers herkend worden bij track&trace international.
Geboden oplossing
Bedankt voor de snelle reactie en de uitleg, ik hoop dat ik het pakketje snel zal ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag meer over deze zending wilt weten. Ik zie dat de zending op het moment bij de import afdeling ligt, maar daar nog niet verwerkt is. Daardoor kan u de zending op het moment nog niet terug vinden. Doordat er de laatste maanden extreem veel binnen is gekomen vanuit het buitenland hebben zij een flinke vertraging in de verwerking. Zij doen hun best om het zo snel mogelijk te verwerken, zodat u hopelijk ook snel uw zending kan ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen