Klacht POSTNL: Trackingcode USPS niet vindbaar in op Postnl

GMC

Beste PostNL
Ik heb een pakket in de USA besteld dit is verzonden met USPS volgens de tracking moet het in Nederland bij het postkantoor liggen sinds 28 mei maar ik weet niet waar, de trackingcode van USPS #CJ302238595US werkt niet in Nederland via de site kom ik ook niet verder.
Kunnen jullie me aub verder helpen

Ik wil graag weten op welk postkantoor of postdepot het pakket ligt omdat ik ook geen afwezigheid bij bezorging of mailing heb gekregen dat er niemand aanwezig was bij bezorging

Ik snap uiteraard dat u graag wilt weten wat er met deze zending aan de hand is. Ik heb er even naar gekeken en het lijkt erop dat de zending op 20-5-2020 al af te halen was bij een afhaalpunt. Doordat het niet af is gehaald binnen de normale afhaal tijd is de zending retour gestuurd naar de afzender. Op 6-6-2020 heeft de zending ook al weer Nederland verlaten. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.