Klacht POSTNL: Trackingcode USPS niet vindbaar in op Postnl

Klachtnummer
# 458930
Gebruiker
GMC
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste PostNL
Ik heb een pakket in de USA besteld dit is verzonden met USPS volgens de tracking moet het in Nederland bij het postkantoor liggen sinds 28 mei maar ik weet niet waar, de trackingcode van USPS #CJ302238595US werkt niet in Nederland via de site kom ik ook niet verder.
Kunnen jullie me aub verder helpen

De oplossing

Ik wil graag weten op welk postkantoor of postdepot het pakket ligt omdat ik ook geen afwezigheid bij bezorging of mailing heb gekregen dat er niemand aanwezig was bij bezorging

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap uiteraard dat u graag wilt weten wat er met deze zending aan de hand is. Ik heb er even naar gekeken en het lijkt erop dat de zending op 20-5-2020 al af te halen was bij een afhaalpunt. Doordat het niet af is gehaald binnen de normale afhaal tijd is de zending retour gestuurd naar de afzender. Op 6-6-2020 heeft de zending ook al weer Nederland verlaten. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?