Opgelost door POSTNL: Trackingnummer USPS veranderd maar nieuwe is mij onbekend.

# 319324
No1Nol

Ik ben in afwachting van een pakket uit Amerika dat is verzonden door USPS. Na de laatste update van dit bedrijf heb ik niets meer vernomen. Ik ga er vanuit dat het Amerikaanse tracking nummer gewijzigd is in een PostNL-nummer. Ik heb daar alleen geen informatie over ontvangen. Hoe kom ik achter de nieuwe code en dus de locatie van mijn pakket?

Geachte heer/mevrouw Van der Nol,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwacht. Graag informeer ik u hierover.

Ik zie dat wij uw zending op 22 augustus hebben ontvangen. Helaas zijn uw gegevens nog niet gekoppeld, dus het is nog niet mogelijk om uw zending te volgen via internet. De track & trace code is: 3SEBEL6887655. Ik verwacht dat u uw zending vanaf volgende week wel kunt volgen via onze website/app.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

Thera
    PostNL