Opgelost door POSTNL: Trackingnummer USPS veranderd maar nieuwe is mij onbekend.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 319324
Gebruiker
No1Nol
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben in afwachting van een pakket uit Amerika dat is verzonden door USPS. Na de laatste update van dit bedrijf heb ik niets meer vernomen. Ik ga er vanuit dat het Amerikaanse tracking nummer gewijzigd is in een PostNL-nummer. Ik heb daar alleen geen informatie over ontvangen. Hoe kom ik achter de nieuwe code en dus de locatie van mijn pakket?

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Van der Nol,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwacht. Graag informeer ik u hierover.

    Ik zie dat wij uw zending op 22 augustus hebben ontvangen. Helaas zijn uw gegevens nog niet gekoppeld, dus het is nog niet mogelijk om uw zending te volgen via internet. De track & trace code is: 3SEBEL6887655. Ik verwacht dat u uw zending vanaf volgende week wel kunt volgen via onze website/app.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
No1Nol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen