Klacht POSTNL: Trage post bezorging.

Klachtnummer
# 287135
Gebruiker
Pieter1955
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Graag zou ik willen weten of het normaal is dat een brief ( kerst ) vanuit Limburg op 18/12/2017 om 17.00 uur is afgestempeld in den Bosch op 02/01/2018 in Herwijnen wordt bezorgd. Adres met postcode was correct.

Gewenste oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    Pieter1955
    Datum
    Ben nieuwsgierig wanneer ze geageren!!!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Klip,

    Uit uw bericht begrijp ik dat een kerstbrief op 2 januari is bezorgd, maar een stempel had van 18 december. Ik kan mij voorstellen dat dit niet wenselijk is. Graag informeer ik u hierover.

    Door zeer grote postvolumes is het voorgekomen dat een deel van de post niet binnen de gestelde drie werkdagen bezorgd kon worden. PostNL betreurt deze gang van zaken en zal hierop actie ondernemen. Hiermee gaan wij ervan uit dat dit in de toekomst niet weer voor zal komen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL
  3. Auteur
    Pieter1955
    Datum
    Hallo, bedankt voor de reactie, maar binnen de 3 dagen gestelde bezorging of ruim 2 weken vind ik nogal een verschil..een paar dagen later kan ik me wat voorstellen maar ruim 2 weken later, waar heeft de post dan gelegen????
    Met vriendelijke groet,
    Piet Klip
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Klip,

    Bedankt voor uw reactie. Ik snap dat u het erg onwenselijk en wellicht apart vindt dat uw post twee weken vertraagd is. Waarom u poststuk zo lang onderweg is geweest kan ik helaas niet achterhalen.

    Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Zoals aangegeven ondernemen wij interne actie om dergelijke vertraging in de toekomst te voorkomen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Yoeri
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen