Klacht POSTNL: Trage post bezorging.

Pieter1955

Graag zou ik willen weten of het normaal is dat een brief ( kerst ) vanuit Limburg op 18/12/2017 om 17.00 uur is afgestempeld in den Bosch op 02/01/2018 in Herwijnen wordt bezorgd. Adres met postcode was correct.

Pieter1955
    Ben nieuwsgierig wanneer ze geageren!!!
    Geachte heer/mevrouw Klip,

Uit uw bericht begrijp ik dat een kerstbrief op 2 januari is bezorgd, maar een stempel had van 18 december. Ik kan mij voorstellen dat dit niet wenselijk is. Graag informeer ik u hierover.

Door zeer grote postvolumes is het voorgekomen dat een deel van de post niet binnen de gestelde drie werkdagen bezorgd kon worden. PostNL betreurt deze gang van zaken en zal hierop actie ondernemen. Hiermee gaan wij ervan uit dat dit in de toekomst niet weer voor zal komen.

Bram
    PostNL
    Pieter1955
    Hallo, bedankt voor de reactie, maar binnen de 3 dagen gestelde bezorging of ruim 2 weken vind ik nogal een verschil..een paar dagen later kan ik me wat voorstellen maar ruim 2 weken later, waar heeft de post dan gelegen????
    Piet Klip
    Geachte heer/mevrouw Klip,

Bedankt voor uw reactie. Ik snap dat u het erg onwenselijk en wellicht apart vindt dat uw post twee weken vertraagd is. Waarom u poststuk zo lang onderweg is geweest kan ik helaas niet achterhalen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Zoals aangegeven ondernemen wij interne actie om dergelijke vertraging in de toekomst te voorkomen.

Yoeri
    PostNL