Klacht POSTNL: trouwjurk niet bezorgd

Te groen

Trouwjurk wordt niet bezorgd. At home en pakketdienst schuiven schuld op elkaar af. Klantenservice doet niets.. afzender ook bezig met eigen onderzoek. 5 dagen al bezig echt niemand die werkt bij post nl doet iets

ik wil iemand spreken die in het depot gaat kijken waar mijn jurk is.. ik wil iemand spreken die me niet aflevert of een collega de schuld geeft, iemand die reageert

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket met een trouwjurk nog niet afgeleverd is. Ik begrijp dat u hier erg bezorgd over bent en graag spoedig een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is er inmiddels een onderzoek gestart door de afzender van het pakket. Ik adviseer u om contact te houden met de afzender van uw pakket voor meer informatie, de afzender zal als onze directe opdrachtgever op de hoogte worden gehouden over het verdere verloop van het onderzoek. Ik hoop uiteraard dat deze nare situatie snel opgelost zal worden, mijn excuses voor alle ontstane overlast.

Te groen
nog steeds geen oplossing.. @home en pakketservice zeggen niets met elkaar te maken te hebben en schuiven de schuld op elkaar af.. toch knap dat een pakket van 1.80 lang verdwijnt..