Klacht POSTNL: Tsja, zie voorgaande klachten.

VijfdeZand#230

Echt, wat voor een GROVE SCHANDE is het toch bij Post.nl. Het is echt niet te geloven. Na klacht op klacht te hebben ingediend, werd er beterschap beloofd. Nu weer eens voor de verandering een klacht ingediend over de luie postbode bij ons in de wijk. Gaat het 1 dag goed. WELGETELD 1 HELE DAG, en daarna is het weer zoals vanouds modderen en aanklooien geblazen bij Post.nl. Wat moet er in hemelsnaam gebeuren, voordat het eens fatsoenlijk gaat lopen. Dat Post.nl gaat doen waarvoor ze betaald worden, en niet zo zuinig ook. Elk jaar maar de prijzen van diensten etc. verhogen, maar de service wordt er alleen maar slechter op. Maar zoals nu, heb ik het echt nog nooit meegemaakt. ECHT EEN GROVE, GROVE SCHANDE. LAAT DIT AAN KASSA EN RADAR WETEN, LAAT HUN MAAR EENS LANDELIJK BEKENDMAKEN WAT VOOR EEN SLECHT BEDRIJF POST.NL IS. Denken alleen maar aan geld, maar mensen inhuren, fatsoenlijk betalen, komt niet in hun botte kop op. Geld is het enige waar ze aan kunnen denken.

Doe waarvoor Post.nl betaald wordt. Post bezorgen en niet luieren en lanterfanten.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens zie ik dat u afgelopen donderdag 14 juli een klacht heeft ingediend met betrekking tot de bezorging van brievenbuspost. Daarin staat dat u twee weken geen post meer heeft ontvangen. U geeft aan dat het nu één dag wel goed is gegaan. Heeft u de ontbrekende post inmiddels mogen ontvangen?

Mocht u aanvullingen op uw klacht hebben of een nieuwe klacht willen neerleggen dan kunt u dit doorgeven via een reactie op dit bericht.