Klacht POSTNL: Twee briefpakjes zijn niet geleverd door PostNL

Klachtnummer
# 533019
Gebruiker
JRWALKER
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Twee keer is er een briefpostpakje (zonder barcode) opgestuurd door Tandonline BV In Veenendaal. Ik heb de PostNL App daarin is te zien dat briefpakje wordt bezorgd, allen gebeurd dit niet. Klacht ingrediënt bij PostNL, de tweede keer dat ik belde werd mij verteld dat het geen zin heeft om te klagen omdat het briefpakje geen barcode heeft en daardoor niet te trasseren is. Klagen heeft geen zin.

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon wat ik heb besteld bij de Fa. Tandonline ontvangen, twee keer is dit niet gebeurd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer/ mevrouw,

    Uit uw e-mail begrijp ik dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen, ondanks dat de status van uw pakket op afgeleverd staat. Ik kan me goed voorstellen dat u hier bezorgd over bent. Ik wil u graag informeren en heb geprobeerd u telefonisch te bereiken op het door u opgegeven telefoonnummer. Aangezien dit niet gelukt is wil ik u per e-mail informeren over mogelijke vervolgstappen.

    Volgens mijn informatie is uw brievenbuspakje bezorgd. U geeft aan dat u uw zending niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren.

    Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om af te wachten. Mijn ervaring is namelijk dat de meeste zendingen na een paar dagen alsnog aankomen. Zo niet, neem dan contact op met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen