Klacht POSTNL: Twee briefpakjes zijn niet geleverd door PostNL

JRWALKER

Twee keer is er een briefpostpakje (zonder barcode) opgestuurd door Tandonline BV In Veenendaal. Ik heb de PostNL App daarin is te zien dat briefpakje wordt bezorgd, allen gebeurd dit niet. Klacht ingrediënt bij PostNL, de tweede keer dat ik belde werd mij verteld dat het geen zin heeft om te klagen omdat het briefpakje geen barcode heeft en daardoor niet te trasseren is. Klagen heeft geen zin.

Ik wil gewoon wat ik heb besteld bij de Fa. Tandonline ontvangen, twee keer is dit niet gebeurd.

Geachte meneer/ mevrouw,

Uit uw e-mail begrijp ik dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen, ondanks dat de status van uw pakket op afgeleverd staat. Ik kan me goed voorstellen dat u hier bezorgd over bent. Ik wil u graag informeren en heb geprobeerd u telefonisch te bereiken op het door u opgegeven telefoonnummer. Aangezien dit niet gelukt is wil ik u per e-mail informeren over mogelijke vervolgstappen.

Volgens mijn informatie is uw brievenbuspakje bezorgd. U geeft aan dat u uw zending niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren.

Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om af te wachten. Mijn ervaring is namelijk dat de meeste zendingen na een paar dagen alsnog aankomen. Zo niet, neem dan contact op met de afzender voor een passende oplossing.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.