Opgelost door POSTNL: Twee brieven op dezelfde moment gepost allebei verdwenen.

pvanyperen

Op zaterdag 3 augustus heb ik twee enveloppen in de brievenbus aan de Baarsjesweg in Amsterdam gedaan. Beide brieven zijn niet aangekomen bij de verschillende geadresseerden. Blijkbaar is de hele inhoud van de brievenbus verdwenen.

Ik wil dat Post.nl controleert of de persoon die die bus geleegd heeft zijn werk wel doet.

pvanyperen
    Nog een toevoeging. Een week eerder was een envelop in dezelfde bus gepost ook al niet bij de geadresseerde aangekomen. Ik vraag me af of het nog wel veilig is om in die bus te posten.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat deze post tot op heden niet is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft u iets bijzonders aan de brievenbus gezien, omdat u aangeeft dat de hele inhoud zou zijn verdwenen? Stond de lichtingsdag goed?

- Wie zijn de geadresseerden van deze post en wat zijn de adressen van de geadresseerden?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

pvanyperen
    Bedankt voor uw reactie. Inmiddels is een van de enveloppen met veel stickers erop toch bij de geadresseerde aangekomen.