Opgelost door POSTNL: Twee brieven op dezelfde moment gepost allebei verdwenen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 383062
Gebruiker
pvanyperen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op zaterdag 3 augustus heb ik twee enveloppen in de brievenbus aan de Baarsjesweg in Amsterdam gedaan. Beide brieven zijn niet aangekomen bij de verschillende geadresseerden. Blijkbaar is de hele inhoud van de brievenbus verdwenen.

De oplossing

Ik wil dat Post.nl controleert of de persoon die die bus geleegd heeft zijn werk wel doet.

3 reacties

  1. Auteur
    pvanyperen
    Datum
    Nog een toevoeging. Een week eerder was een envelop in dezelfde bus gepost ook al niet bij de geadresseerde aangekomen. Ik vraag me af of het nog wel veilig is om in die bus te posten.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat deze post tot op heden niet is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u iets bijzonders aan de brievenbus gezien, omdat u aangeeft dat de hele inhoud zou zijn verdwenen? Stond de lichtingsdag goed?

    - Wie zijn de geadresseerden van deze post en wat zijn de adressen van de geadresseerden?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    pvanyperen
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Inmiddels is een van de enveloppen met veel stickers erop toch bij de geadresseerde aangekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pvanyperen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen