Klacht POSTNL: Twee keer kaarten verzonden twee keer niet ontvangen

Akker3

Op woensdag 17-06 bij de Bruna in Balk een kaart daar in de bus gedaan, hierin zat een bloemenbon, Deze is nooit bij de ontvanger aangekomen. Het adres was corect.
Op vrijdag 26-06 een kaart met hierin een klein kaartje weer bij de Bruna in Balk in de bus gedaan. Ook deze keer heeft de ontvanger de kaart niet ontvangen, ook hier was het adres correct.
Beide keren voorzien van een postzgel en bij de laatste ook mijn postcode en huisnummer op de achterkant gezet.

Onderzoeken waarom de kaarten niet zijn ontvangen.
Vooral de laatste keer. Zat geen waarde in, bij de eerste verzending zat een bon in t.w.v. 15 euro, dan nog onderzoeken.
Het is toch erg dat je er niet vanuit kan gaan dat dit bij de ontvangers komt. Blijkbaar werken er mensen daar die de post openen en zichzelf hiermee verrijken.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap uiteraard dat u graag wilt weten waar deze poststukken zijn. Helaas kunnen wij normale post niet volgen binnen ons proces. Wel zet ik er graag een melding voor uit, zodat dit hier intern naar gekeken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de volledige adressen waar uw zendingen naar verzonden zijn;
    - het adres van de Bruna in Balk;
    - uw e-mailadres