Klacht POSTNL: Twee keer pakket naar Ierland gestuurd - beide keer is NIET aangekomen maar teruggestuurd naar NL
Details
Klacht
Twee keer een track&trace pakket naar Ierland (EU land) gestuurd: in beide gevallen is het pakket NIET bij de geadresseerde bezorgd maar is een maand later teruggestuurd naar Nederland. In totaal € 50,- euro track & trace kosten weggegooid en ook nog flink verplette spullen weer teruggekregen! In Ierland is er destijds gebeld naar Yodel met geen gehoor, vanuit NL heb ik met track & trace gevolgd zonder succes.Gewenste oplossing
Ik vind het belachelijk dat een pakket - wat best veel geld kost om te sturen - van één EU land naar een ander EU land in twee afzonderlijke gevallen NIET aankomt bij de geadresseerde. Ik wil dat jullie uitzoeken wat er aan de hand is - internationale partners aansprakelijk stellen- en zorgen dat het opgelost wordt zodat er met vertrouwen een pakket gestuurd kan worden naar Ierland. Het zou ook wenselijk zijn om mijn geld terug te krijgen want ik moet toch nog een keer een poging wagen!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.