Klacht POSTNL: Tweede en derde zending van post.nl ervaart problemen

Klachtnummer
# 452552
Gebruiker
mteuthof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds kort ben ik een zakelijke klant van post.nl. Mijn eerste twee zendingen gingen al meteen fout doordat post.nl een administratieve fout wat betreft mijn gegevens had gemaakt waardoor de zendingen op het depot bleven liggen. Na in totaal 1,5 te hebben gebeld is het fout ontdekt en opgelost. Gisteren weer twee zendingen verzonden deze krijgen de melding 'Manco collectie' en blijven weer ongewijzigd. Mijn klanten hebben ook niets ontvangen. Ik heb zojuist met post.nl zakelijk gebeld maar die melde mij alleen: wacht maar een paar dagen..........
Ik stel de service naar mijn klanten op een hoog niveau maar door deze fouten van post.nl worden mijn klanten niet blij.

De oplossing

Graag ervoor zorgen dat mijn pakketten die ik zakelijk verstuur snel en zonder iedere keer meerdere keren te moeten bellen aankomen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat naar dat u klachten ondervindt met het versturen van pakketten. U geeft aan een zakelijke klant te zijn, ik kan u dan via dit kanaal niet verder helpen. Voor zakelijke vragen kunt u terecht bij onze Zakelijke Klantenservice via https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen