Klacht POSTNL: tweede keer binnen een week dat er een bezorger over hoog toegangshek klimt!!

klacht voor postnl

Binnen twee weken is er vandaag weer een postbezorgen van PostNL over ons toegangshek geklommen. Dit hek is nu dusdanig ontwricht dat het aanloopt.
Geen stijl en super onbeschoft vind ik dit. Wij hebben een grote waakhond dit binnen is als wij er niet zijn. Het speeksel van het blaffen zit aan de ramen!!
Wij willen een schadevergoeding voor het hek indienen bij PostNL en willen dat dit nu echt ophoudt.
code van het pakje 3SDL0H6722679

wij willen een schadevergoeding van Post NL voor het moeten laten repareren van het toegangshek, dat nu dusdanig ontwricht is dat het aanloopt.
En we willen dat de bezorger er op gewezen wordt dit nooit meer te doen.

Geachte heer/mevrouw Sluijter,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over hoe uw pakketten worden bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De bezorger hoort uw eigendom niet te beschadigen, en ik vind het enorm kwalijk te vernemen dat dit is gebeurd. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie echter dat mijn collega al een melding heeft uitgezet welke in behandeling zal worden genomen door de betreffende afdeling. Ik verwacht dat wij hier spoedig een antwoord op zullen geven.

klacht voor postnl
klacht is nog niet behandeld, er zou een onderzoek komen. En omdat ik om een schadeformulier had gevraagd vanwege het ontwrichte toegangshek, zou ik gebeld worden binnen 8 dagen. Dit laatste moet nog gebeuren.