Klacht POSTNL: tweede keer binnen een week dat er een bezorger over hoog toegangshek klimt!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 322351
Gebruiker
klacht voor postnl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Binnen twee weken is er vandaag weer een postbezorgen van PostNL over ons toegangshek geklommen. Dit hek is nu dusdanig ontwricht dat het aanloopt.
Geen stijl en super onbeschoft vind ik dit. Wij hebben een grote waakhond dit binnen is als wij er niet zijn. Het speeksel van het blaffen zit aan de ramen!!
Wij willen een schadevergoeding voor het hek indienen bij PostNL en willen dat dit nu echt ophoudt.
code van het pakje 3SDL0H6722679

De oplossing

wij willen een schadevergoeding van Post NL voor het moeten laten repareren van het toegangshek, dat nu dusdanig ontwricht is dat het aanloopt.
En we willen dat de bezorger er op gewezen wordt dit nooit meer te doen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Sluijter,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over hoe uw pakketten worden bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De bezorger hoort uw eigendom niet te beschadigen, en ik vind het enorm kwalijk te vernemen dat dit is gebeurd. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie echter dat mijn collega al een melding heeft uitgezet welke in behandeling zal worden genomen door de betreffende afdeling. Ik verwacht dat wij hier spoedig een antwoord op zullen geven.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klacht voor postnl
Datum
Uiteindelijke oplossing
klacht is nog niet behandeld, er zou een onderzoek komen. En omdat ik om een schadeformulier had gevraagd vanwege het ontwrichte toegangshek, zou ik gebeld worden binnen 8 dagen. Dit laatste moet nog gebeuren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen