Klacht POSTNL: Uitermate slechte bezorging van de 'gewone' post

Klachtnummer
# 415228
Gebruiker
MissingLink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Poststukken van diverse verenigingen en kerstkaarten niet ontvangen, daarnaast geen mogelijkheid om een klacht in te dienen over het missen van poststukken bij Post.nl omdat de klantenservice alleen gericht is op postpakketten met codes en poststukken die 2 weken onderweg zijn.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf zijn bedrijfsvoering eindelijk eens op orde krijgt zodat ik gewoon, zoals het zou horen mijn post ontvang.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u uw post graag op tijd wilt ontvangen. Helaas was er tijdens de feestdagen zoveel meer post binnen gekomen dan verwacht dat onze postsortering een vertraging op heeft gelopen. Hierdoor zijn helaas sommige stukken flink vertraagd. Wij zijn op dit moment hard bezig om al deze vertragingen zo snel mogelijk op te lossen en de vertraagde post toch nog zo snel mogelijk te bezorgen. Namens PostNL bied ik mijn excuus aan voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?