Klacht POSTNL: Uitermate slechte bezorging van de 'gewone' post

MissingLink

Poststukken van diverse verenigingen en kerstkaarten niet ontvangen, daarnaast geen mogelijkheid om een klacht in te dienen over het missen van poststukken bij Post.nl omdat de klantenservice alleen gericht is op postpakketten met codes en poststukken die 2 weken onderweg zijn.

Ik wil dat het bedrijf zijn bedrijfsvoering eindelijk eens op orde krijgt zodat ik gewoon, zoals het zou horen mijn post ontvang.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u uw post graag op tijd wilt ontvangen. Helaas was er tijdens de feestdagen zoveel meer post binnen gekomen dan verwacht dat onze postsortering een vertraging op heeft gelopen. Hierdoor zijn helaas sommige stukken flink vertraagd. Wij zijn op dit moment hard bezig om al deze vertragingen zo snel mogelijk op te lossen en de vertraagde post toch nog zo snel mogelijk te bezorgen. Namens PostNL bied ik mijn excuus aan voor het ongemak.