Klacht POSTNL: UITGESTELD EN WEER UITGESTELD.

ALWEER PAKKET UITGESTELD.

steeds weer worden de bezorging uit gesteld. Je kan er niet Meer op An wanneer je het mag ontvangen. En terwijl de bezorger super snel verzend.

Dat het pakket gewoon optijd komt zoals ook afgesproken is met de verzender . POST NL. stelt standaard uit en houd bewust de pakketten steeds vast . ( lijkt het wel )Word het moedeloos van, steeds maar op nu heb ik al met de laaste 4 verzendingen dus staandaard.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het bezorgmoment wordt vaak uitgesteld, waardoor u niet weet wanneer u het pakket kan ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u het pakket graag snel wilt ontvangen. Ik kijk graag met u mee, om te zien wat ik voor u kan doen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De track en trace code van het pakket.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

3SMYPA548406643

Alles gaat mis bij postnl. 12 juli pakket in geboekt bij jullie en tot op de dag van vandaag niets ontvangen, steeds zie je in je app is in het sorteer centrum en dan word het bezorg en 15 minuten later levering uit gesteld en dat herhaald zicht steeds opnieuw en weer opnieuw elke dag. Waar zijn die tijden dat de pakketten de volgende dag netjes afgeleverd werden? Lijkt wel een china pakket, maar deze is echt van Drachten naar Den Bosch en is al 5 dagen onderweg. ik vind dit echt diep triest, en overigens dit maak ik al mee bij de laatste 4 leveringen. dus is al standaard bij postnl. en ik ervaar dat niet alleen ook familie en kennissen, doe er iets aan postnl.

een zeer teleurgestelde ontvanger.
    Hennie

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zie gelukkig in de status dat het pakket op 16 juli is afgeleverd. Graag wil ik dit toelichten.

Uiteraard begrijp ik, dat u heel erg teleurgesteld bent over het feit dat er meerdere pakketten vertraagd zijn geraakt en de bezorging meerdere malen is uitgesteld, terwijl u thuis zat te wachten. Mijn excuses hiervoor. Onze doelstelling is om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar het kan gebeuren dat bij een verhoogd aanbod of andere omstandigheden het pakket vertraging oploopt. Wanneer er een bepaalde reden voor is komt er soms en melding op onze website te staan, maar het is niet mogelijk om per pakket de exacte reden van de vertraging in de status te vermelden. Ik hoop dat het bij toekomstige pakketten weer soepeler zal verlopen. Mocht een van de pakketten als spoedpakket zijn verzonden en het is te laat afgeleverd, dan kan de afzender hierover een klacht bij ons indienen. Bij standaard pakketten is dit niet mogelijk.

Hendrik
Hebben niets meer van zich laten horen ( Postnl.) en 6 dagen later kwam het pakketje, ja je hoort het goed Postnl deed er 6 dagen voor een voor een binnenlands pakket , echt schandalig, en dit is steeds vaker een regelmaat. Komt er dus op neer bedrijven die zeggen vandaag besteld morgen in huis, het dus niet meer kunnen Waar maken HELAAS.