Klacht POSTNL: uitgestelde levering

Klachtnummer
# 314944
Gebruiker
Pauline64
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Belangrijk pakket zou vandaag bezorgd worden,het bedrijf heeft zijn best gedaan dat het vandaag nog bezorgd kon worden, schrijft de post nl doodleuk dat het pas dinsdag wordt terwijl ze eerst een mail verstuurde dat het vandaag geleverd zou worden!!!!!!!

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Arnoldus,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat je een pakketje verwachtte, maar dat deze volgens de mail later werd bezorgd. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw gegevens heb ik gezocht en volgens de scans is het pakketje alsnog op de 28ste bezorgd, klopt dit? Een enkele keer kan er wat vertraging ontstaan in de sortering waardoor het iets langer duurt.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?