Opgelost door POSTNL: Uitstellen van de bezorging van mijn paket

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 644395
Gebruiker
Bezorging paket
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik zou mijn paket woensdag ontvangen. En dan krijg ik een email dat ik het donderdag ga ontvangen. Donderdag krijg ik een mail dat ik het vrijdag ga ontvangen. En vrijdag krijg ik een mail dat ik het zaterdag ga ontvangen. De bezorgdatum wordt steeds uitgesteld.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn paket zosnel mogelijk bezorgd hebben!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorging van uw pakket steeds uitgesteld wordt. Graag informeer ik u hierover.

    Ik heb de gegevens van uw zending nagekeken en ik kan zien dat het leveren van de zending helaas vertraagd is. Wat de oorzaak hiervan is kan ik tot mijn spijt niet achterhalen. Ik adviseer u nog enkele dagen af te wachten. Heeft u het eind deze week nog niet ontvangen, neemt u dan contact op met de afzender. Deze kan dan een onderzoek opstarten bij ons. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen