Klacht POSTNL: Unprofessional

Klachtnummer
# 335192
Gebruiker
Scott McQuaide
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Package not delivered since Tuesday, stuck in the system with no updates to online Track & Trace system. Spoke on the telephone with them and they are unable to explain when the delivery will arrive or when the systems will be updated. They told me I need to complain to the sender about why it has not been delivered yet!

De oplossing

To tell me when the package will arrive (or at least update the online system so it is possible to follow the delivery)

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear Mr/Mrs Mcquaide,

    Thank you for your message. I see that your parcel was delayed due to Black Friday, Cyber Monday and Sinterklaas. According to my information, your parcel is delivered today.

    I assume that I informed you sufficiently. If you have any questions or complaints now or in the future, please contact our Customer Service via www.postnl.nl.

    Sincerely,

    PostNL Customer service

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen