Klacht POSTNL: Uren te laat bezorgd

Klachtnummer
# 262892
Gebruiker
Velserbroek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens track en trace zou pakketje vandaag tussen 12.00 en 14.00 afgeleverd worden. Pakket werd pas om 17.10 uur bezorgd!! Zonder waarschuwing, dat is slechte service.

De oplossing

Graag reactie van post.nl wat ze eraan doen om klant tevreden te houden?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geacht heer, mevrouw Mes,

    Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger 3 uren en 10 minuten buiten de tijdsindicatie bij u was.

    Ik begrijp dat het zeer frustrerend is dat u langer moet wachten op uw zending. De tijden die we aangeven zijn altijd een indicatie die altijd eerder of later kunnen zijn door omstandigheden.
    Ik wil u hierbij mijn oprechte excuses aanbieden.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen