Klacht POSTNL: USB gestolen uit envelop

AViring

Afgelopen woensdag 25-10 op Schiphol een envelop gepost met daarin een kaart, en een met plakband bevestigde knalblauwe usb-stick. De ontvanger kreeg een kapotte envelop, plakband doorgesneden, usb weg.

Dit is niet veroorzaakt door een sorteermachine lijkt mij. Dus er zijn bij postnl stelende werknemers in dienst......
Graag wil ik weten of ik recht heb op een vervangend produkt of e.d.

Geachte heer, mevrouw Viring,

Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat deze USB stick niet bij de ontvanger is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen om maakt.

Briefpost is niet verzekerd bij vermissing of schade. Dus het is niet mogelijk om hier een vergoeding voor te ontvangen. Maar als deze envelop binnen Nederland is verzonden en de USB stick is aan de buitenkant voorzien van bedrijfs- of persoonsgegevens dan heeft u als afzender wel de mogelijkheid om navraag te doen. Kunt u aangeven of dit inderdaad het geval is? Dan kan ik u hiervoor een formulier toesturen. Ook ontvang ik graag het adres van de geadresseerde. Kunt u ook aangeven of er een excuuskaart bij de envelop zat en op welke datum het daar is afgeleverd?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Annet
    AViring
    Geachte Annet,
    Het betrof een knalblauwe usb met daarop de naam iiyama. Er zat geen excuuskaart bij.
    Mvg, Agnes Viring
    Geachte mevrouw Viring,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb u per post een formulier toegezonden. Dit kunt u invullen en terugsturen en dan gaan we voor u bekijken of de USB-stick bij ons is gevonden. Zodra we het formulier retour hebben ontvangt u binnen 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging dat het onderzoek is gestart en dan zult u binnen 4 weken schriftelijk de uitslag ontvangen. Ik ga in ieder geval voor u duimen dat dit een positief resultaat op zal leveren.

Annet