Klacht POSTNL: USB stick weg

Klachtnummer
# 161905
Gebruiker
Lydia
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb zojuist een USB stick van 4 GB verzonden. De envelop is opengescheurd aangekomen zonder USB stick.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn USB stick terug.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Ree,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Mijn excuses voor het feit dat uw poststuk beschadigd is geraakt en zonder inhoud is aangekomen.

    Hier wil ik graag een melding van maken. Kunt u mij hiervoor het adres van de geadresseerde geven en of deze een excuusbrief bij het betreffende poststuk heeft ontvangen en op welke datum het daar is ontvangen?

    Onderzoek naar een USB stick is alleen mogelijk wanneer deze binnen Nederland is verzonden en als er aan de buitenkant bedrijfs- of persoongegevens op de USB stick vermeld staan.

    Graag verneem ik van u of dit het geval is.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen