Klacht POSTNL: USPS pakket: Addressee not available - Addressee advised to pick up the item AMSTERDAM INTERNATIONAL

MHRV

Ik heb een pakket besteld bij firma Carissimi Publications, uit Los Angeles, VS. Op de website USPS staat het volgende mbt mijn pakket: Addressee not available - Addressee advised to pick up the item AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS. Referentienummer: LZ970014880US.
Mijn adresgegevens zijn gewoon bekend bij het bedrijf. Als het pakket al zou zijn aangeboden, dan heeft de bezorger in elk geval geen briefje in mijn brievenbus achtergelaten waar het pakket kan worden opgepikt. Bovendien ben ik benieuwd wat er wordt bedoeld met: "addressee being notified", volgens mijn beste Engels is de strekking ervan dat ik van iets op de hoogte zou moeten worden gesteld...

Ik zou graag willen dat het pakket alsnog wordt bezorgd, of dat ik hoor waar ik het kan ophalen.

Geachte heer/mevrouw Verhoeff,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht uit Amerika maar dat u deze nog niet heeft ontvangen.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat de bezorger geprobeerd heeft om de zending af te leveren maar dat dit niet gelukt is. Daarom heeft de bezorger de zending naar een pakketpunt gebracht. Dit is bij de Esso gebracht op St. Annastraat 196. Daar kun u de zending ophalen met 3SEBEL2973568 en een geldig ID bewijs. Ik adviseer u om dit voor aankomende woensdag te doen omdat de zending anders retour afzender zal gaan.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.
    Jurgen