Klacht POSTNL: USPS pakket aangekomen in Nederland 4 december, nog steeds niet binnen.

Klachtnummer
# 337874
Gebruiker
Pepijn Beukema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

USPS pakket aangekomen in Nederland 4 december, nog steeds niet binnen.

De oplossing

Ik wil graag weten waar het pakket is, en of hij er snel aan komt?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Beukema,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    PostNL tracht een zending binnen de overkomstduur aan te bieden. Echter is de overkomstduur enkel indicatief, helaas geen garantie. Dit is conform de overeenkomst met de afzender, de officiële opdrachtgever van de buitenlandse postdienst en PostNL.

    Daarnaast kan het voorkomen dat de zending wordt gecontroleerd op waarde en of inhoud door de Douane. De Douane heeft een wettelijke bevoegdheid om een zending vast te houden, in beslag te nemen en of te vernietigen. Hierop heeft PostNL geen invloed. Daarnaast wordt er geen contact opgenomen door PostNL met een Douane. Dit is inherent aan de wettelijke bevoegdheid van de Douane.

    Uit onze gegevens blijkt dat de zending per 13 december is ingeklaard door de Douane. De zending is vervolgens op 14 december direct naar een afhaallocatie gebracht. Dit is op verzoek van de afzender. U kunt de zending binnen 14 dagen afhalen op vertoon van een gelding legitimatiebewijs.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen