Klacht POSTNL: USPS pakket DELIVERED in NETHERLANDS maar geen gehoor van het pakket.

Klachtnummer
# 352314
Gebruiker
JorisRoz
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste POSTNL, ik heb een pakketje besteld uit Amerika hierbij kreeg ik de volgende info ter berschikking:

February 21, 2019, 10:17 pm
Customs Clearance Processing Complete
NETHERLANDS

February 22, 2019, 10:37 am
Arrival at Post Office
NETHERLANDS


February 22, 2019, 10:52 am
Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS

en uiteindelijk:

February 22, 2019, 12:49 pm
Delivered
NETHERLANDS
Your item was delivered in NETHERLANDS at 12:49 pm on February 22, 2019.

Ik neem aan dat dit betekend dat dit pakketje bij POSTNL is terechtgekomen/delivered is en uiteindelijk mijn kant moet opkomen? Ik krijg echter geen gehoor meer van USPS omdat dat track and trace proces compleet is. Zouden jullie mij meer info kunnen geven op het proces uit in dit geval kleding bestellen uit Amerika en of ik nog een track n trace code krijg hier in Nederland?

De huidige track n trace code is: LH059459508US.

Alvast bedankt!Beste POSTNL, ik heb een pakketje besteld uit Amerika hierbij kreeg ik de volgende info ter berschikking:

February 21, 2019, 10:17 pm
Customs Clearance Processing Complete
NETHERLANDS

February 22, 2019, 10:37 am
Arrival at Post Office
NETHERLANDS


February 22, 2019, 10:52 am
Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS

en uiteindelijk:

February 22, 2019, 12:49 pm
Delivered
NETHERLANDS
Your item was delivered in NETHERLANDS at 12:49 pm on February 22, 2019.

Ik neem aan dat dit betekend dat dit pakketje bij POSTNL is terechtgekomen/delivered is en uiteindelijk mijn kant moet opkomen? Ik krijg echter geen gehoor meer van USPS omdat dat track and trace proces compleet is. Zouden jullie mij meer info kunnen geven op het proces uit in dit geval kleding bestellen uit Amerika en of ik nog een track n trace code krijg hier in Nederland?

De huidige track n trace code is: LH059459508US.

Alvast bedankt!

Gewenste oplossing

Graag een statusupdate op mijn pakket.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag wil ik dit toelichten.

    Ik heb de status bekeken en ik zie dat uw pakket is direct naar een afhaallocatie gegaan, dit heeft te maken met de inklaringskosten. Zodra het pakket op de locatie is ontvangt u per post een afhaalbericht. Ik zie gelukkig dat u het pakket inmiddels al heeft kunnen afhalen.

    Pakketten uit het buitenland kunt u traceren via https://www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code ook de buitenlandse code invullen om uw pakketten in de gaten te kunnen houden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen