Klacht POSTNL: USPS pakket DELIVERED in NETHERLANDS maar geen gehoor van het pakket.

JorisRoz

en uiteindelijk:

February 22, 2019, 12:49 pm
Delivered
NETHERLANDS
Your item was delivered in NETHERLANDS at 12:49 pm on February 22, 2019.

Ik neem aan dat dit betekend dat dit pakketje bij POSTNL is terechtgekomen/delivered is en uiteindelijk mijn kant moet opkomen? Ik krijg echter geen gehoor meer van USPS omdat dat track and trace proces compleet is. Zouden jullie mij meer info kunnen geven op het proces uit in dit geval kleding bestellen uit Amerika en of ik nog een track n trace code krijg hier in Nederland?

De huidige track n trace code is: LH059459508US.

Alvast bedankt!Beste POSTNL, ik heb een pakketje besteld uit Amerika hierbij kreeg ik de volgende info ter berschikking:

February 21, 2019, 10:17 pm

en uiteindelijk:

February 22, 2019, 12:49 pm
Delivered
NETHERLANDS
Your item was delivered in NETHERLANDS at 12:49 pm on February 22, 2019.

De huidige track n trace code is: LH059459508US.

Alvast bedankt!

Graag een statusupdate op mijn pakket.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag wil ik dit toelichten.

Ik heb de status bekeken en ik zie dat uw pakket is direct naar een afhaallocatie gegaan, dit heeft te maken met de inklaringskosten. Zodra het pakket op de locatie is ontvangt u per post een afhaalbericht. Ik zie gelukkig dat u het pakket inmiddels al heeft kunnen afhalen.

Pakketten uit het buitenland kunt u traceren via https://www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code ook de buitenlandse code invullen om uw pakketten in de gaten te kunnen houden.