Klacht POSTNL: USPS pakket niet aangekomen

Klachtnummer
# 345894
Gebruiker
Watchitnow
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik verwacht een pakket vanuit USA verzonden met USPS, tracking nummer UM611380751US. Volgens USPS is deze aangekomen in NL en overgedragen aan lokale post UM611380751US, zij kunnen het pakket verder niet traceren. POSTNL zegt dat er nog geen nederlands nummer aan is gekoppeld en kan me dus ook niets vertellen. Sinds Novemeber zijn er geen tracking updates meer te volgen op de USPS site.

Wat kan ik nu nog doen? Is het pakket zoek?

Gewenste oplossing

Pakket traceren en afleveren.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw ,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Spijtig dat deze zending niet bij u is afgeleverd. Aan de code te zien gaat dit om een zending die in Nederland verder gaat als briefpost. Helaas kan ik niet achterhalen waarom deze niet bij u is afgeleverd. Ook gezien de datum dat deze bij u aan had moeten komen raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. De afzender kan als opdrachtgever van de zending een navraag starten bij de post organisatie in het land van herkomst. Omdat deze niet bij u is aangekomen kan ik hier wel namens u een klacht over registreren. Daarvoor ontvang ik graag uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    Watchitnow
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Wat jammer om te horen dat zij niets voor u kunnen betekenen. Ik heb de klacht inmiddels doorgezet naar de verantwoordelijke medewerkers en aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

    Mocht er nogmaals post worden vermist, dan verzoek ik u om weer contact met ons op te nemen.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen