Klacht POSTNL: USPS pakket uit Amerika ontraceerbaar

G. Stevens

Beste,

Ik wacht al een aantal dagen tot mijn pakket verzonden via USPS van uit Amerika eindelijk aankomt.

Máár er staat al 2 dagen (sinds 23 augustus) dat het pakket van uit Amsterdam vertrokken is, sindsdien heb ik niks meer gehoord.

Ik vraag me af of het pakketje wellicht aan een Nederlandse koeriersdienst is overgedragen (normaal gesproken PostNL) en er een nieuw tracking nummer aan verbonden is.

Hartelijk dank!

Het pakket wordt gevonden zodat het z.s.m. afgeleverd kan worden, wanneer PostNL niet verantwoordelijk blijkt kunnen jullie misschien toch helpen uitvogelen wat er aan de hand is.

Geachte meneer/mevrouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat de status van uw pakket u op dit moment nog onduidelijk is.

Ik heb goed nieuws voor u; de zending is inmiddels (vandaag) door de douane afgegeven en is nu te traceren in onze eigen track&trace met de Nederlandse 3S-code: 3SEBEL2486247.

Zendingen uit het buitenland moeten altijd eerst omgenummerd worden, voordat ze te traceren zijn in onze track&trace. Dit kunt u bij ons doen op zowel de chat, Facebook of Twitter, maar dit kunt u ook zelf doen via: https://www.internationalparceltracking.com/#/search. U kunt dan de buitenlandse tracking code in het 3s-code veld zetten.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Donna
    Klantenservice PostNL
    G. Stevens
    Ik had al telefonisch contact gehad en hst is allemaal duidelijk geworden zo. Het lijkt me alleen handig als er iets over internationale pakkstjes en hoe het in zijn werk gaat op de site komt.