Klacht POSTNL: USPS pakketje niet ontvangen. Zit een halfedelsteen van Koper in (50 mm, 590 gr. gewicht.

Alpha-Dirk

Op 29 november 2013 een pakje besteld in US. Door verkoper per die datum verzonden naar mijn adres in Nederland. Dit pakje wordt via het USPS trackingnummer als bezorgd gemeld op zaterdag 7 december 2013. Op mijn adres / postcode is dat echter niet op die datum noch op een datum daarna gebeurd. Er is door een evt. bezorger ook geen bericht van niet-bestelling achtergelaten. Nu is het pakje dus kwijt. Het gaat om:

USPS First Class Mail Intl / First Class Package Intl Service
Item #: 331048507002
Sender: Avila Gems Jessica Carson
Transaction #: 908501757014
Shipped To: Beakendyk 8 98248WP Siegerswoude (Sigerswald)
USPS Trackingnumber: LZ422290478US
Status: Delivered on December 7, 2013

Als nog bezorging van dit pakje op het aangegeven adres / postcode. . Vermoeden is dat dit óf bij een verkeerd adres bezorgd is, óf ten onrechte op een Postnl sorteercentrum ligt. Iemand heeft dit pakje echter als "bezorgd" gemeld en dat klopt niet.

Als bezorging niet mogelijk is dan graag melden wat met dit pakje is gebeurd. Vaststellen vverantwoordelijke partij.

Geachte heer Muller,Ik vind het erg vervelend dat u de zending met barcode 3SEBEL0684597 niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor Volgens mijn gegevens is deze zending op 7 december bezorgd. Met als de andere zending is ook deze zending zonder aanvullende diensten verstuurd. Ik kan geen verder onderzoek instellen. Wel heb ik uw klacht gemeld bij de desbetreffende afdeling. U krijgt hier geen reactie op.Ik adviseer u om ook deze vermissing te melden bij de afzender. De afzender kan bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek laten opstarten.Met vriendelijke groet,Wendy
    Alpha-Dirk
    Geen echte oplossing voor mijn probleem. Geen verder onderzoek. Dat zij dan zo.