Klacht POSTNL: USPS pakketje niet ontvangen

Alpha-Dirk

Ik heb goederen in de Verenigde Staten besteld die op 29 november 2013 door de verkoper met USPS zijn verzonden. De tracking van USPS vermeldt dat het pakje op 6 december 2013 bezorgd is. Ik heb op mijn adres echter niets ontvangen. Er is voor mij ook geen bericht achtergelaten van dat dit bezorgd zou zijn. Het gaat om:
=====
Trackingnr: LZ650169875US
Status: Delivered on December 6, 2013
Problem: Item not received
====
Waar is mijn pakje ? Als het bezorgd is dan door wie en waar ??

Alsnog bezorging op adres Beakendyk 8, 9248 WP in Siegerswoude. Het vermoeden bestaat dat dit pakket verkeerd bezorgd is of nog op een sorteercentrum van Post.nl om een of andere reden ligt. Iemand heeft dit pakket echter als "bezorgd" gemeld. Het pakket is echter nooit op het vermelde adres / postcode aangekomen.

Als bezorging niet mogelijk is dan wil ik graag weten wat er is gebeurd en wie hier voor verantwoordelijk is. Als de vedrantwoordelijke partij Post.nl zou zijn dan wil ik schadeloos gesteld worden.

In eerste instantie wil ik echter mijn pakketje graag hebben.

Geachte heer Muller,Ik vind het erg vervelend dat u de zending met barcode 3SEBEL0657202 niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor Volgens mijn gegevens is deze zending op 6 december bezorgd. Helaas is de zending zonder aanvullende diensten verstuurd. Ik kan geen verder onderzoek instellen. Wel heb ik uw klacht gemeld bij de desbetreffende afdeling. U krijgt hier geen reactie op.Ik adviseer u om de vermissing te melden bij de afzender. De afzender kan bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek laten opstarten.Met vriendelijke groet,Wendy
    Alpha-Dirk
    Geen echte oplossing voor mijn probleem.