Klacht POSTNL: USPS zending niet te volgen bij aankomst Nederland en geen bezorging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 302184
Gebruiker
Jth1685
Datum
1 reactie

Details

De klacht

USPS zending uit Amerika ligt al sinds 11 april in Nederland. PostNL geeft aan dat zij geen info hebben over de zending en verwijzen mij naar verzender.

Contact met de verzender gehad, die op zijn beurt met USPS contact heeft gehad. Conclusie: de zending is overgedragen aan PostNL.

Typisch voorbeeld van kastje naar de muur..
Nog steeds niks ontvangen

De oplossing

Pakket bezorging!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw ten Have,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat er nog niet meer bekend is over de betreffende zending. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

    De code levert op dit moment nog geen resultaat in ons systeem op. Zodoende is er nog niet meer bekend over dit pakket. Ik raad u aan om dit via de website www.internationalparceltracking.com in de gaten te blijven houden. Zodra het pakket bij ons bekend is zal er via die website meer zichtbaar worden, inclusief de 3S-code om het pakket binnen Nederland verder te blijven volgen.

    Indien het te lang duurt raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor meer duidelijkheid en een passende oplossing. Wellicht kan de afzender dan ook bij zijn/haar lokale postorganisatie informeren of het mogelijk is om daar verdere navraag te doen.

    Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jth1685
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is dus precies het standaard antwoord van Post NL waar niemand mee geholpen is. Ik heb contact gehad met de verzender, en deze heeft contact gehad met USPS. Conlusie van USPS: het pakket is overgedragen aan Post NL en verdere afhandeling is aan Post NL. Conclusie: het pakket is binnen 2 dagen vanuit California in Amsterdam (met USPS) en Post NL presteert het om er daarna 20 dagen (!) niks mee te doen en de klant geen informatie te verschaffen. Nog steeds ben ik niks verder.. Het enige wat Post NL doet is onterecht wijzen naar de verzender en USPS!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?