Klacht POSTNL: vaak problemen met post.nl

Klachtnummer
# 442468
Gebruiker
F.J.A. Slieker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Te laat bezorgd Op 5 mei 2020 pakket ingeleverd en op 8 mei 2020 onm 13 uur nog niet afgeleverd

De oplossing

Met spoed leverenb

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. De bezorging van dit pakket heeft helaas vertraging opgelopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U kunt zich ongetwijfeld voorstellen dat het momenteel drukker is dan normaal. Dit heeft te maken met de coronamaatregelen en alle extra bestellingen die hierdoor worden gedaan. Sommige pakketten zijn langer onderweg. In uw geval is dit tijdig aangegeven op de track en trace pagina van de zending. Uiteindelijk is het pakket op vrijdag 8 mei rond 13:50 uur bezorgd. Langer wachten is nooit leuk, maar ik ga ervan uit dat wij kunnen rekenen op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie. Bedankt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen