Klacht POSTNL: vaak problemen met post.nl

F.J.A. Slieker

Te laat bezorgd Op 5 mei 2020 pakket ingeleverd en op 8 mei 2020 onm 13 uur nog niet afgeleverd

Met spoed leverenb

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. De bezorging van dit pakket heeft helaas vertraging opgelopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U kunt zich ongetwijfeld voorstellen dat het momenteel drukker is dan normaal. Dit heeft te maken met de coronamaatregelen en alle extra bestellingen die hierdoor worden gedaan. Sommige pakketten zijn langer onderweg. In uw geval is dit tijdig aangegeven op de track en trace pagina van de zending. Uiteindelijk is het pakket op vrijdag 8 mei rond 13:50 uur bezorgd. Langer wachten is nooit leuk, maar ik ga ervan uit dat wij kunnen rekenen op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie. Bedankt.