Klacht POSTNL: vaderdagcadeau verkeerd bezorgd, ondanks juiste adres

L.S.
Ik had voor vaderdag een cadeaukaart besteld bij bol.com. Kennelijk is deze bij het verkeerde adres bezorgd, aangezien er een "herstel aan geadresseerde" sticker op zat. De originele sticker heeft gewoon het juiste adres met de juiste postcode. Dankzij dit gepruts had ik nu dus geen vaderdagcadeau.

Uitzoeken hoe dit komt, of het aan de postbode ligt en hier dan consequenties aan verbinden. Het is geen hogere wiskunde om gewoon de post in de juiste brievenbus te doen en ik heb er nu echt nadeel van gehad dat dit fout is gegaan.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag wil ik dit toelichten.

Post waarop vermeld staat “herstellen aan geadresseerde” houdt in dat de zending in het automatische sorteerproces niet juist is gesorteerd. Dit hebben ze gemerkt en handmatig hersteld. De zending is dus niet foutief afgeleverd, omdat ze het hebben kunnen herstellen. Dit kan wel voor vertraging zorgen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Begrijp ik goed dat de zending inmiddels wel is afgeleverd of heeft u alleen een foto in de app gezien?

L.S.
    Bedankt voor de reactie.
    Ik heb de app niet. Voorts is de zending inderdaad inmiddels afgeleverd, een paar dagen later.
    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd,
    Andries
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. Deze sticker is er opgekomen, doordat er in de sortering iets fout was gegaan. Dit is opgemerkt en deze sticker is erop geplakt om de zending alsnog op het juiste adres af te leveren. Hierdoor komt het helaas wel iets later dan verwacht binnen, maar zorgen wij er voor dat u wel uw bestelling binnen krijgt.

Andreas
Dat het helaas wel eens voorkomt. Geen oplossing dus, ik heb het er maar mee te doen.