Opgelost door POSTNL: Valse beloftes doen telefonisch en de status pagina klopt niet. Geeft valse verwachtingen.

Draconian

Heel de dag wachten op een pakketje van Postnl. 4 keer gebeld en ze beloofde dat de chauffeur zou komen vandaag. Op de site is de status ineens
Excuses voor de vertraging. Uw zending wordt zo snel mogelijk bezorgd.

Ik hadden nog gebeld en ze zeiden dat de chauffeur in mijn postcode bezig was dus ik hadden volle hoop op mijn Samsung S8 Plus. Inmiddels is het 22:00 en nog helemaal niets gezien. Letterlijk heel de dag wachten. Ben zo boos hierom om mij valse beloftes te doen.

Dat ze geen valse beloftes doen met bezorgen waardoor ik voor jan lul heel de dag wacht. Nog steeds niets.

Draconian
    Ondertussen is de status naar morgen veranderd. Echt heel de dag valse hoop gehad maar vooral de loze beloftes van de helpdesk wat 45 eurocent kost per gesprek. Nog nooit zo een slechte ervaring gehad met PostNL.
    Geachte heer Molenkamp,

In de eerste plaats dank ik u voor uw bericht. Wat ik hieruit opmaak is dat u eergisteren een pakket verwachtte, maar dat deze (tegenstrijdig met de Track&Trace informatie) niet geleverd werd. Ik kan mij indenken dat dit op dat moment meer dan balen voor u was en wil u dan ook allereerst mijn oprechte excuses aanbieden.

In de tussentijd ben ik op onderzoek uitgegaan en ben ik tot de conclusie gekomen dat het mis is gegaan in ons sorteerproces en dat de Track&Trace vervolgens verwarrende informatie heeft verstrekt. Eergisteren was het pakket nog niet gekoppeld aan de betreffende locatie en daardoor heeft het niet mee kunnen gaan in het distributieproces.

Wel zie ik dat u de zending ondertussen heeft op kunnen halen. Naast mijn excuses wil ik u daarom heel veel plezier wensen van uw nieuwe telefoon.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Robin
    PostNL