Klacht POSTNL: valse handtekeningen

erwin

Er zou Door Samsung bij mij worden geleverd een tablet de chauffeur is ook 2 bij mij aan de deur geweest maar ik was toen niet thuis vervolgens zou pakket liggen bij de ako in schalkwijk maar daar was pakket wat toen niet wat toen al raar was contact gehad met klantenservice die zij dat het pakket nog bij chauffeur w as en die dag zou worden geleverd dat is ook gebeurt alleen niet op het juiste adres en niet bij de juiste persoon heb hier over contact gehad met Samsung referenties nummer 2812268422 maar zeggen dat pakket is geleverd zij hebben aan mij gevraagd om officiële documenten met mijn handtekening maar zeggen dat pakket is geleverd en daar mee de zaak is afgedaan zonder daar in contact te zijn geweest met post.nl en da t is vreemd om dan te zeggen dat pakket dan is afgeleverd bij mij track en tracé is 3SQDGA009133584 hier is duidelijk te zien dat dit niet mijn handtekening is en voor mij ook niet herkenbaar ik hoop snel wat van u te horen vriendelijke groet erwin paap

Misschien van post, nl contact naar Samsung toe over deze zaak

Geachte heer E. Paap,Dit is begrijpelijk heel erg vervelend. Het is mij niet helemaal duidelijk of het pakket inmiddels bij u in het bezit is. Heeft u inmiddels het pakket of is deze nog niet bij u in uw bezit? U geeft aan de handtekening voor ontvangst niet van u is. Het spijt mij dat dit gebeurd isIk adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing. Alleen de afzender van de zending kan een onderzoek bij PostNL opstarten.Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Femke
    Klantenservice PostNL
    erwin
    Nee tablet is nog steeds niet in mijn bezit en samsung heeft nog steeds geen contact gezocht met post.nl en dat vind ik erg raar want daar mee is er geen goed onderzoek gedaan en samsung zegt dat er voor is getekend en ik heb hun ook laten zien dat het niet mijn handtekening is op hun verzoek zelfs dus een erge rara procuduren waar ik de dupe van ben vriendelijke groet erwin paap
    Ik vind het spijtig te horen dat u de zending op moment van reageren nog niet had ontvangen, en geen goed contact hebt kunnen krijgen met de afzender hierover. Daar deze zending onverzekerd is verzonden, kan ik helaas geen onderzoek voor u starten. Ik kan u helaas alleen opnieuw aanraden de afzender hierover te informeren.
    Ik hoop dat u spoedig tot een passende oplossing komt samen.Met vriendelijke groet,
    Mena