Opgelost door POSTNL: Valse informatie betreft brzorging via de app

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 639010
Gebruiker
J. Knuit
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ook ik wacht al 2 dagen op een pakket uit het buitenland wat bezorgd zou worden. Blijf hiervoor thuis. Vandaag tijdsmsrge 8.00 - 18.00 uur! Krijg via de app om 18.17 uur bericht dat het in de brievenbus bezorgd is. Nee dus!!!!! Ik heb een camera deurbel en verlichting dus ik kan een bezorging niet missen. Ik weet dat dit vaker gebeurd maar noem het gewoon liegen.
Nog langer wachten terwijl het al vanaf 22 december bij de douane gepasseerd was.
Een fijne afsluitiing van 2022.............

Gewenste oplossing

Verander de regels zodat er niet meer gelogen kan worden en de juiste informatie wordt weer gegeven.
Geboden oplossing
Een week later weer bericht in app dat deze bestelling bezorgd gaat worden. Dit is dus de 3e keer Maar gelukkig eindelijk gekomen! Wel raar dat eerst het pakje te zien is in de app en later zie je alleen een envelop met kruis????
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te lezen dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Mijn oprechte excuses hiervoor.

    Volgens de scans is de zending op 31 december door de postbezorger via de brievenbus afgeleverd. Als u de zending niet gevonden heeft, adviseer ik navraag te doen bij huisgenoten of buren. Omdat voor ontvangt geen handtekening nodig was, is niet te onderzoeken aan wie de zending is overhandigd. Mocht u de zending na vijf bezorgdagen (di-za) nog niet hebben ontvangen, kunt u het beste de afzender benaderen.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen