Opgelost door POSTNL: Valse informatie betreft brzorging via de app
Details
Klacht
Ook ik wacht al 2 dagen op een pakket uit het buitenland wat bezorgd zou worden. Blijf hiervoor thuis. Vandaag tijdsmsrge 8.00 - 18.00 uur! Krijg via de app om 18.17 uur bericht dat het in de brievenbus bezorgd is. Nee dus!!!!! Ik heb een camera deurbel en verlichting dus ik kan een bezorging niet missen. Ik weet dat dit vaker gebeurd maar noem het gewoon liegen.Nog langer wachten terwijl het al vanaf 22 december bij de douane gepasseerd was.
Een fijne afsluitiing van 2022.............
Gewenste oplossing
Verander de regels zodat er niet meer gelogen kan worden en de juiste informatie wordt weer gegeven.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.