Klacht POSTNL: Valse informatie omtrent bezorging en slechte ondersteuning.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 453690
Gebruiker
Carline
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Slecht gesprek gehad met klantenservice medewerker.

Volgens de ap was ik niet thuis (wat wel het geval was) . Bezorging van een pakket word de volgende dag bij post nl geleverd. Echt kan ik dit niet doen aangezien covid-19 positief.

De oplossing

Ik wil sat het pakket alsnog geleverd word bij mij thuis, daar ik niet naar post nl punt kan gaan.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u wel gewoon thuis was tijdens de bezorgpoging van uw pakket. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat het pakket is afgeleverd bij een PostNL-punt en u het pakket niet kunt ophalen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat het pakket inmiddels is afgehaald van het PostNL-punt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carline
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing gekregen van post nl. Ook geen contact met me opgenomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen