Klacht POSTNL: Valsheid in geschrifte door postbezorger.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 379929
Gebruiker
MrSocash
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik verwacht een poststuk uit het buitenland. Vanwege de waarde moet ik tekenen voor ontvangst. Tot mijn grote verbazing merk ik dat het poststuk op een dag in mijn brievenbus ligt, zonder dat ik er voor heb getekend. Niemand anders die ik ken heeft voor de zending getekend. In de track & trace staat dat er voor ontvangst van de zending is getekend en deze is afgeleverd. De enige mogelijkheid die er is, is dat de bezorger zelf heeft getekend en daarmee valsheid in geschrifte heeft gepleegd. De inhoud van het pakket is beschadigd en daarmee de waarde van de inhoud verloren. De klachtenafhandeling blijkt een grote afwimpelactie. Ik krijg nooit een vergoeding voor gelede schade.

De oplossing

Ik wil een vergoeding voor gelede schade

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een zending uit het buitenland. U heeft zelf niet getekend voor ontvangst en u heeft de zending beschadigd ontvangen. Daarnaast bent u niet tevreden over de klachtafhandeling. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u het pakket op deze manier heeft ontvangen. Ik zie in mijn systeem inderdaad dat u hier eerder een klacht over heeft ingediend en dat wij deze in behandeling hebben genomen. Echter, een vergoeding vanuit PostNL is niet mogelijk in dit geval. De afzender is de opdrachtgever van de zending en heeft betaald voor het aangetekend versturen. Een eventuele vergoeding zou vanuit de post organisatie waarmee het pakket is verzonden richting de afzender kunnen gaan. Dit moet echter door de afzender met de lokale post organisatie verder worden besproken. Helaas kan ik voor u bij dit pakket verder niks betekenen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MrSocash
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen