Klacht POSTNL: valsheid in geschrifte

Ton

Online goederen gekocht; levering via Post.nl met Track & trace 3STFSF384666183; opmerking op site van Post.nl: "...Om deze zending te ontvangen is een handtekening nodig. Voorkom direct contact; geef de laatste drie cijfers van je identiteitsbewijs door aan de bezorger. PostNL tekent dan voor jou..."
De bezorger heeft NOOIT aangebeld, maar zelf eenzgn. handtekening gezet (C300) en het pakket buiten de voordeur achter gelaten: een grote schande!!

excuus aanbieden aan webshop en aan mij en bezorger diciplinair straffen

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de werkwijze van de chauffeur. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u niet te spreken bent over deze gang van zaken. De chauffeur mag alleen voor u tekenen wanneer u hier toestemming voor geeft. Om deze toestemming te verkrijgen zal de chauffeur moeten aanbellen. Ik begrijp dat dit niet is gebeurd. Daarvoor bied ik u mijn excuses aan.

- uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt.

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u er vanuit gaan dat deze situatie zich niet meer voor zal doen.

Ton
reactie Post.nl: "...Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling..."