Klacht POSTNL: valsheid in geschrifte

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448096
Gebruiker
Ton
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Online goederen gekocht; levering via Post.nl met Track & trace 3STFSF384666183; opmerking op site van Post.nl: "...Om deze zending te ontvangen is een handtekening nodig. Voorkom direct contact; geef de laatste drie cijfers van je identiteitsbewijs door aan de bezorger. PostNL tekent dan voor jou..."
De bezorger heeft NOOIT aangebeld, maar zelf eenzgn. handtekening gezet (C300) en het pakket buiten de voordeur achter gelaten: een grote schande!!

De oplossing

excuus aanbieden aan webshop en aan mij en bezorger diciplinair straffen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de werkwijze van de chauffeur. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u niet te spreken bent over deze gang van zaken. De chauffeur mag alleen voor u tekenen wanneer u hier toestemming voor geeft. Om deze toestemming te verkrijgen zal de chauffeur moeten aanbellen. Ik begrijp dat dit niet is gebeurd. Daarvoor bied ik u mijn excuses aan.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u er vanuit gaan dat deze situatie zich niet meer voor zal doen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ton
Datum
Uiteindelijke oplossing
reactie Post.nl: "...Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling..."
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen