Klacht POSTNL: Vanaf 6 dec. is de TROS en de margrietbijna een week telaat en deze week meer dan een week.

M.C. Julsing

M. dit is de derde klacht in 3 weken vandaag en briefje in de bus met de mededeling dat er een teamleider is langs geweest met daarop een telefoon nummer 0900 0990 en ik denk ik ga bellen is het nummer vervallen en denk dan dat hier dus enkele krachttermen wel op z'n plaats zouden zijn. Het gaat dus om de het omroep blad de TROS en weekblad de margriet die ik verleden week al heb moeten ontvangen nu een week later nog niets ik zou er nu dus van beiden 2 moeten ontvangen. PostNL er is door de afzender betaald om hun uitgave ter bestemde plekken te krijgen het zou leuk zijn als er iemand eindelijk zijn werk eens goed doet ik word er zo langzamerhand een beetje kriegel van. M.vr.gr. M.Julsing e-mail m.julsing1@chello.nl

Gewoon oplossen en op tijd bezorgen.

Geachte heer, mevrouw Julsing,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u afwezig was op het moment dat de teamleider bij u is langs geweest en graag wenst dat de poststukken voortaan op de verwachte dag worden bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw klacht is door de medewerker geregistreerd. Deze wordt/is intern afgehandeld om herhaling te voorkomen. De teamleider is vanuit serviceoogpunt bij u langsgegaan om de voorgevallen situatie met u te bespreken. Helaas trof hij u niet thuis aan.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

M.C. Julsing
GEEN. Al twee weken geen margriet en tros. Ben al 30 jaar margriet en tros abonnee de bezorging is al die jaren goed gegaan. De oorzaak is het personeelsbeleid van POST.NL. lijkt helemaal nergens op.