Klacht POSTNL: Vandaag besteld is 3 dagen later bezorgd

Klachtnummer
# 448989
Gebruiker
Rudy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Natuurlijk kan je als webwinkel zeggen vandaag besteld is morgen in huis, helaas is alles met PostNl een valse belofte. Slechte tracking updates, niet op beloofde tijd bezorgen en corona als excuus gebruiken om vervolgens pakketjes 3 dagen later te bezorgen. Helemaal gehad met PostNL!

De oplossing

Faillissement aanvragen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat uw pakket vertraagd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Wij proberen uiteraard om alles zo spoedig mogelijk af te leveren, maar door de huidige situatie is het extreem druk. Dit wordt tevens bij de statusinformatie en op onze site vermeld. Ik hoop dat u hier begrip voor kunt opbrengen en dat het bij volgende bestellingen weer wat soepeler zal verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen