Klacht POSTNL: Vandaag besteld is 3 dagen later bezorgd

Rudy

Natuurlijk kan je als webwinkel zeggen vandaag besteld is morgen in huis, helaas is alles met PostNl een valse belofte. Slechte tracking updates, niet op beloofde tijd bezorgen en corona als excuus gebruiken om vervolgens pakketjes 3 dagen later te bezorgen. Helemaal gehad met PostNL!

Faillissement aanvragen.

Geachte heer/mevrouw

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat uw pakket vertraagd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Wij proberen uiteraard om alles zo spoedig mogelijk af te leveren, maar door de huidige situatie is het extreem druk. Dit wordt tevens bij de statusinformatie en op onze site vermeld. Ik hoop dat u hier begrip voor kunt opbrengen en dat het bij volgende bestellingen weer wat soepeler zal verlopen.