Klacht POSTNL: Vastgehouden door douane, wachtende

S

Hallo,
Mijn pakketje komt uit China en heb net de melding gekregen dat deze wordt vasthouden door de douane. Hoelang zou dit duren en krijg ik überhaupt nog mijn pakketje afgeleverd?

Vriendelijke groet,
S

Kijken hoelang het duurt voordat het pakketje bezorgd kan worden en of die überhaupt wordt vrijgegeven.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u vragen heeft over deze scan en hier meer over wilt weten. Ik heb even voor u gekeken en zie niet dat uw zending wordt vastgehouden door de douane. De zending is gisteren in Nederland gearriveerd en doorloopt nu het verwerkingsproces. Denk aan het koppelen van uw adres in onze systemen enzovoorts. Het is dan ook nog even afwachten wanneer uw zending aankomt. Zodra de zending is te volgen in de app kunt u dit in de gaten houden. U kunt eventueel de zending al invoeren samen met uw postcode. Wanneer het pakket verwerkt is zult u de status in de app zien veranderen.