Klacht POSTNL: Vastgehouden door douane, wachtende

Klachtnummer
# 404551
Gebruiker
S
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,
Mijn pakketje komt uit China en heb net de melding gekregen dat deze wordt vasthouden door de douane. Hoelang zou dit duren en krijg ik überhaupt nog mijn pakketje afgeleverd?

Vriendelijke groet,
S

De oplossing

Kijken hoelang het duurt voordat het pakketje bezorgd kan worden en of die überhaupt wordt vrijgegeven.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u vragen heeft over deze scan en hier meer over wilt weten. Ik heb even voor u gekeken en zie niet dat uw zending wordt vastgehouden door de douane. De zending is gisteren in Nederland gearriveerd en doorloopt nu het verwerkingsproces. Denk aan het koppelen van uw adres in onze systemen enzovoorts. Het is dan ook nog even afwachten wanneer uw zending aankomt. Zodra de zending is te volgen in de app kunt u dit in de gaten houden. U kunt eventueel de zending al invoeren samen met uw postcode. Wanneer het pakket verwerkt is zult u de status in de app zien veranderen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen