Klacht POSTNL: Vastlopend onderzoek naar/communicatie over vermist pakket

LKS

Betreft onderzoek naar en communicatie rond onderzoek in kwestie over een vermist pakket (april 2015) waarover ik oorspronkelijk een vraag heb gesteld (mei 2015) aan de klantenservice onder [vermeld onder referentienummer].
- Van het in juni 2015 per post verzonden navraagformulier ontvang ik geen bevestiging waarna ik het op 27 juli j.l. digitaal nogmaals heb verzonden.
- Op 28 juli ontving ik hier wel bevestiging van en dat ik bericht zou krijgen zodra het onderzoek zou worden opgestart.
- Daarna heb ik nog eenmaal iets gehoord: nadat ik op 14 september j.l. per mail informeerde naar de stand van zaken is op 29 september j.l. mijn voicemail ingesproken. Ik zou volgens dat voicemailbericht via mail nader worden geïnformeerd en dat is tot op heden niet gebeurd ondanks pogingen tot mailcontact van mijn kant op 7 oktober, 16 oktober en 6 november j.l.

Ik wil binnen een week weten wat de stand van zaken in dit onderzoek is en verwacht dat ik hier (live) telefonisch van op de hoogte wordt gebracht.

Geachte mevrouw Kroos,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw onderzoek niet geheel juist is verlopen en dat u nog geen email hebt ontvangen. Excuses voor het ongemak.

Volgens mijn gegevens is er een email verstuurd naar het email adres: miejmog@hotmail.com. Hierin staat vermeld dat uw zending helaas niet meer traceerbaar is. Graag zou ik van u willen weten of uw zending als nog uit is gereikt aan de geadresseerde of dat u de zending misschien retour heeft ontvangen.

Mocht het zo zijn dat uw emailadres niet correct is hoor ik dit graag.

Lotte
    PostNL Klantenservice.
    LKS
    L.S.,

De zending heeft niet meer spontaan de geadresseerde in Frankrijk bereikt. En daarnaast klopt mijn mailadres inderdaad niet. Daar was ik al bang voor, vandaar dat mijn gewenste oplossing in een telefoongesprek ligt. Als dat er nu wederom niet in zit graag contact via het mailadres dat vanaf de eerste melding [#199223] bij deze navraag hoort: miefmoef@hotmail.com

mvg
    Geachte mevrouw Kroos,

Kwalijke zaak dat uw pakket nog niet terecht is. Mijn excuses hiervoor. Ik heb het onderzoek voor u heropend en uw correcte e-mailadres erbij gezet. Ik heb deze afdeling gevraagd om zo snel mogelijk telefonisch contact met u op te nemen en wanneer dit niet lukt u via het juiste e-mail adres te informeren.
    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

Annet