Klacht POSTNL: veel pakjes worden zonder briefje naar depot gestuurd zodat ik dagen zit te wachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 545165
Gebruiker
judith
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn pakket van Atos naar mij worden steevast niet bezorgt en geen briefjes in de bus ook niet bij de buren t is schandalig dit zijn medische hulpmiddelen waardoor in kan ademen mijn strottenhoofd en stembanden zijn totaal verwijderd Atos heeft wel contact gehad met de postnl daar krijgen ze te horen dat ze op een depot liggen ik krijg daar geen meldingen de depothouder staat dom te lachen en zegt dat het zijn probleem niet is op het pakje staat wel het juiste adres ik sta voor raadsels en er is geen communicatie mogelijk ik kan nl niet praten dus dat is extra moeilijk
wordt gewoon bang met deze toestanden tijdens de lockdown ging het eigenlijk prima nu de lockdown is afgelopen word het slechter en slechter
het rare is als het de vaste bezorgers zijn die weten wie ik ben en komen het netjes brengen en hebben ook geen idee




De oplossing

mijn pakjes gewoon afleverd zoals het hoort

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van medische hulpmiddelen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat pakketten niet geleverd worden. U geeft aan dat de normale pakketten wel aankomen. Op de track trace heb ik ook kunnen zien dat er gewoon wordt geleverd op uw adres. Zoals ik nu kan beoordelen ga ik er vanuit dat de pakketten via een andere vervoerder gaan. Om dat te kunnen bevestigen wil ik u adviseren om bij de afzender de meest recente track trace op te vragen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
judith
Datum
Uiteindelijke oplossing
dit is onzin de paketten worden bij postnl aangeboden door atos niks andere bezorgers het gaat om post,nl online bestellen om een brief te posten ik betaal 1,95 komen niet aan die worden retour gestuurd waarom liggen mijn pakjes dan bij postNL????????? ik denk dat U het niet helemaal hebt begrepen ik ben niet de aanbieder van de pakjes van ATOsmed ik ben de ontvanger heb ze nu 3 keer niet gekregen van de week weer
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen