Klacht POSTNL: veel pakjes worden zonder briefje naar depot gestuurd zodat ik dagen zit te wachten

judith

mijn pakket van Atos naar mij worden steevast niet bezorgt en geen briefjes in de bus ook niet bij de buren t is schandalig dit zijn medische hulpmiddelen waardoor in kan ademen mijn strottenhoofd en stembanden zijn totaal verwijderd Atos heeft wel contact gehad met de postnl daar krijgen ze te horen dat ze op een depot liggen ik krijg daar geen meldingen de depothouder staat dom te lachen en zegt dat het zijn probleem niet is op het pakje staat wel het juiste adres ik sta voor raadsels en er is geen communicatie mogelijk ik kan nl niet praten dus dat is extra moeilijk
wordt gewoon bang met deze toestanden tijdens de lockdown ging het eigenlijk prima nu de lockdown is afgelopen word het slechter en slechter
het rare is als het de vaste bezorgers zijn die weten wie ik ben en komen het netjes brengen en hebben ook geen idee

mijn pakjes gewoon afleverd zoals het hoort

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van medische hulpmiddelen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat pakketten niet geleverd worden. U geeft aan dat de normale pakketten wel aankomen. Op de track trace heb ik ook kunnen zien dat er gewoon wordt geleverd op uw adres. Zoals ik nu kan beoordelen ga ik er vanuit dat de pakketten via een andere vervoerder gaan. Om dat te kunnen bevestigen wil ik u adviseren om bij de afzender de meest recente track trace op te vragen.

judith
dit is onzin de paketten worden bij postnl aangeboden door atos niks andere bezorgers het gaat om post,nl online bestellen om een brief te posten ik betaal 1,95 komen niet aan die worden retour gestuurd waarom liggen mijn pakjes dan bij postNL????????? ik denk dat U het niet helemaal hebt begrepen ik ben niet de aanbieder van de pakjes van ATOsmed ik ben de ontvanger heb ze nu 3 keer niet gekregen van de week weer