Klacht POSTNL: veel pakketten niet geleverd op afhaalpunt waaronder mijn pakketje.

Thor

Gisteren kreeg ik de melding dat pakketje op mijn adres niet gelukt was om te leveren. Dat vond ik heel raar daar er 3 volwassen mensen hier wonen. Ik heb mijn klacht ingediend tijdens een chatsessie en is bekend onder nummer 10282172.
Vandaag zou mijn pakketje na 15.00u beschikbaar zijn op het daarvoor genoemde afhaalpunt. Ook niet. En ik was ook niet de enige. Er waren al mensen voor mij aan de beurt geweest wiens pakketje ook al niet bij hetzelfde afhaalpunt aanwezig was.

Zorgen dat mijn pakketje alsnog op het afhaalpunt terecht komt.

Ik snap uiteraard dat u flink baalt van deze situatie. Ik heb er even naar gekeken en zie dat uw zending sinds gister 14:24 uur al overgedragen is aan het afhaalpunt op de Bloemenmarkt 35. U zou de zending daar vandaag dus gewoon af moeten kunnen halen.