Klacht POSTNL: veel pakketten niet geleverd op afhaalpunt waaronder mijn pakketje.

Klachtnummer
# 459159
Gebruiker
Thor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren kreeg ik de melding dat pakketje op mijn adres niet gelukt was om te leveren. Dat vond ik heel raar daar er 3 volwassen mensen hier wonen. Ik heb mijn klacht ingediend tijdens een chatsessie en is bekend onder nummer 10282172.
Vandaag zou mijn pakketje na 15.00u beschikbaar zijn op het daarvoor genoemde afhaalpunt. Ook niet. En ik was ook niet de enige. Er waren al mensen voor mij aan de beurt geweest wiens pakketje ook al niet bij hetzelfde afhaalpunt aanwezig was.

De oplossing

Zorgen dat mijn pakketje alsnog op het afhaalpunt terecht komt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap uiteraard dat u flink baalt van deze situatie. Ik heb er even naar gekeken en zie dat uw zending sinds gister 14:24 uur al overgedragen is aan het afhaalpunt op de Bloemenmarkt 35. U zou de zending daar vandaag dus gewoon af moeten kunnen halen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?