Klacht POSTNL: Veel post komt niet aan

Klachtnummer
# 90807
Gebruiker
lieverdhl
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Veel post komt niet aan hier en ik krijg ook nog weleens post wat voor de buren bestemd is en als ik de postbode daarop aanspreek dan blijkt dat deze meneer nog geeneens Nederlands spreekt. Ik stond er nota bene een keer bij toen deze nitwit de post in de verkeerde brievenbus stond te stoppen dus ik weet bijna zeker dat het aan die postbode ligt. Ik woon in een flatgebouw met alle brievenbussen bij elkaar dus wordt het erg makkelijk gemaakt maar deze postbode maakt er een zooitje van omdat hij compleet hersenloos lijkt. Als ik niet fatsoenlijk met mijn postbode kan communiceren en veel post komt niet aan hier, waar moet je dan heen met je klacht?

Gewenste oplossing

Een postbode die zijn werk goed doet en fatsoenlijk Nederlands spreekt!

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer Flier,Wat ontzettend vervelend om te horen dat u post ontvangt voor de buren. Dit is zeker niet de bedoeling.
    Ik zou graag uw klacht willen doorgeven zodat de postbode hierop wordt aangesproken.
    Hiervoor heb ik nog een aantal gegevens nodig. Zou u mij de adresgegevens van de poststukken willen sturen?
    Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,Nans
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    lieverdhl
    Datum
    Daar ik niet zomaar mijn adresgegevens hier openbaar neerpletter, geef ik u de laatste postnl referentie van pakketpost via jullie:
    3 SIM U18225049 Ik ga er vanuit dat u er wat mee kan anders ontvang ik graag uw emailadres
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Flier,Ik heb uw adres gevonden dankzij de barcode die u stuurde. Om de klacht aan te maken wil ik nog graag weten voor welke huisnummers u de post heeft ontvangen. En weet u ook nog op welke dagen de post verkeerd is bezorgd? Want het kan zijn dat er meerdere postbodes in uw straat zijn. De juiste postbode moet namelijk worden aangesproken. Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groet,Maaike
    Klantenservice PostNL
  4. Auteur
    lieverdhl
    Datum
    Dit maakt het erg allemaal erg lastig maar een postbode moet op zijn minst toch wel kunnen communiceren vind ik want als jullie mensen inhuren die geeneens Nederlands spreken is er iets goed mis!! Post van de buren is post van de buren wat niet voor mij bestemd is en ik wil gewoon mijn eigen post krijgen maar ik kan u niet de info geven die u mij vraagt. Ik woon in een flat met alle brievenbussen bij elkaar en ik krijg soms post van verschillende buren.
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Flier, Bedankt voor je reactie. Ik zet heb uw klacht doorgezet aan de leidinggevende die het met de medewerker zal bespreken. Dit is verder zonder terugkoppeling. Mocht het nogmaals gebeuren, wil ik u vragen dit bij ons te melden via onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice/. Wilt u dan ook doorgeven wanneer dit is gebeurd en op welk adres het bezorgd had moeten worden. Op die manier kunnen we de juiste bezorger aanspreken. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Irene
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen