Klacht POSTNL: Veel te duur

crossed

Als Post.nl wil blijven concureren met bedrijven als DHL zullen ze toch wat aan de posttarieven moeten doen.Vooral door de enorme groei van internetbedrijven en Markplaats is er een behoefte ontstaan aan goedkope posttarieven.
Nu is het vaak zo dat je gekochte spulletjes niet zo duur zijn als de posttarieven.
Je koopt iets voor €5 en betaalt €6,95 verzendkosten.Belachelijk gewoon.
Doe hier eens iets aan Post.nl!!!!

Geachte meneer/mevrouw van Rossum,

Ik kan me voorstellen dat je het niet met de tarieven eens bent. Helaas wordt er steeds minder post verstuurd en meer pakketten. De kosten om een pakket van A naar B te krijgen zijn helaas hoger dan voor brieven.

Als u wilt besparen op de vezendkosten dan raad ik u aan om de verzendlabels zelf te printen via onze website: www.postnl.nl/directregelen
    De kosten voor een verzendlabel zijn dan € 6,50.

Voor kleine items kunt ook kiezen om het te verzenden met een brievenbuspakje. Het tarief is hiervoor € 3,95. Hier vind je meer informatie: http://www.postnl.nl/versturen/brief-of-kaart-versturen/tarieven/?country=nl

Nans