Klacht POSTNL: VEEL TE LAAT, NOG STEEDS NIET BEZORGD!! 17.24

oscar Soentken

vandaag, 14 September zou tussen 13.15 en 15.45 een pakket bezorgd worden bij mijn huisadres van BLOKKER. HELAAS om 17.00 uur was het pakket NOG STEEDS NIET ( !!!!! ) bezorgd. DIT IS HELAAS NIET DE 1E KEER!!!!

IK WIL HET PAKKET OP DE AFGESPROKEN TIJD!!! NIETS MEER NIETS MINDER

Wat jammer dat de zending niet binnen het getoonde tijdvak is afgeleverd. Namens PostNL excuses en ik kan mij indenken dat u teleurgesteld bent. Graag geef ik uitleg.

Via onze website en app geeft PostNL een tijdsindicatie die gebaseerd is op resultaten van de laatste zes weken. Wij vergelijken daarbij de gemiddelden van de overkomsttermijn en aflevertijden. PostNL probeert een zo klein mogelijk tijdsvenster te tonen en hierbinnen te bezorgen, maar kan niet garanderen. Bezorgers zijn afhankelijk van de dagelijkse planning, bijzonderheden in de route en het verkeer. Er kan hierop geen invloed uitgeoefend worden, maar wij controleren alle aflevertijdstippen en ondernemen actie waar nodig.