Klacht POSTNL: VEEL TE LAAT, NOG STEEDS NIET BEZORGD!! 17.24

Klachtnummer
# 555690
Gebruiker
oscar Soentken
Datum
1 reactie

Details

De klacht

vandaag, 14 September zou tussen 13.15 en 15.45 een pakket bezorgd worden bij mijn huisadres van BLOKKER. HELAAS om 17.00 uur was het pakket NOG STEEDS NIET ( !!!!! ) bezorgd. DIT IS HELAAS NIET DE 1E KEER!!!!

De oplossing

IK WIL HET PAKKET OP DE AFGESPROKEN TIJD!!! NIETS MEER NIETS MINDER

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat jammer dat de zending niet binnen het getoonde tijdvak is afgeleverd. Namens PostNL excuses en ik kan mij indenken dat u teleurgesteld bent. Graag geef ik uitleg.

    Via onze website en app geeft PostNL een tijdsindicatie die gebaseerd is op resultaten van de laatste zes weken. Wij vergelijken daarbij de gemiddelden van de overkomsttermijn en aflevertijden. PostNL probeert een zo klein mogelijk tijdsvenster te tonen en hierbinnen te bezorgen, maar kan niet garanderen. Bezorgers zijn afhankelijk van de dagelijkse planning, bijzonderheden in de route en het verkeer. Er kan hierop geen invloed uitgeoefend worden, maar wij controleren alle aflevertijdstippen en ondernemen actie waar nodig.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen